BMW SERIJE 7.

medium

noicon
LUKSUZAN I DINAMIČAN.

central-left

BMW i7 xDrive60 na asfaltu ispred kule sa spiralnim stepeništem i planinskom panoramom u pozadini.

Pogledajte dostupne automobile

money-btn money-btn-flex

Saznajte više

ghost-img-btn ghost-img-flex-btn

other

Configure

other

Request for Offer

AKTUELNI BMW SERIJE 7.

Beskompromisna kombinacija sportskog duha, dinamike vožnje, luksuza i udobnosti je ono što čini BMW Seriju 7 tako jedinstvenim. Sa ovim vozilima premijum klase, BMW već decenijama brani svoju vodeću poziciju u segmentu luksuznih limuzina. Otkrijte sofisticiranu nadmoć, ekskluzivne materijale i stilski osvešćen dizajn.

BMW i7 M70 xDrive Sedan.

BMW i7 M70 xDrive Sedan.

Cena od: 176.668 €

Konfiguracije i cena

Saznajte više

BMW i7 Sedan

BMW i7 Sedan.

Cena od: 159.108 €

Konfiguracije i cena

Saznajte više

BMW X7 M60i xDrive.

BMW X7 M60i xDrive.

Cena od: 147.940 €

Konfiguracije i cena

Saznajte više

BMW X7.

BMW X7.

Cena od: 111.190 €

Konfiguracije i cena

BMW M760e xDrive Sedan.

BMW M760e xDrive Sedan.

Cena od:  155.764 €

Konfiguracije i cena

Saznajte više

BMW 750e xDrive Sedan.

BMW 750e xDrive Sedan.

Cena od:  131.774 €

Konfiguracije i cena

Saznajte više

DODATNE TEME.

PREGLED BMW SERIJE 7.

BMW Serije 7 je sinonim za tehnološke inovacije u premijum segmentu, još od svog prvog modela. Postavlja standarde u udobnosti putovanja, dinamici vožnje i sigurnosti u svakoj iteraciji. Čak je i prvi BMW Serije 7 dolazio sa automatskim klima uređajem, kontrolom brzine i sistemom protiv blokiranja kočnica. Kao pravi pionir, BMW Serije 7 uvodi funkcije kao što su ksenonska svetla i navigacioni sistem kao standardne opcije. Optimizovan za performanse, opcije pogona za BMW Serije 7 ubedljive su u svakom pogledu. Na taj način, luksuzna limuzina obezbeđuje prisustvo koje ostaje upamćeno.

text-with-image, left

PRVA GENERACIJA (E23).

BMW Serije 7 je prvi put predstavljen 1977. godine. Vozilo namenjeno da oličava sportski karakter, tehničke inovacije i luksuz na najvišem nivou. Kao naslednik serije modela BMW E3, ima šestocilindrični motor. Motor demonstrira svoju superiornost na svakom nivou snage sa neuporedivom glatkoćom i performansama, čineći vozilo najsportskijom limuzinom u segmentu luksuznih automobila. Dizajn karoserije je zasnovan na nacrtu Pola Bracq-a. Nagnuti prednji i zadnji deo i nizak struk naglašavaju sportski karakter luksuznih limuzina.

Već 1978. godine za model je dostupna moderna oprema, kao što su elektronski automatski klima uređaj i tempomat. Od 1979. godine pa nadalje dostupni su i sistem protiv blokiranja točkova (ABS) i digitalna elektronika motora. Iste godine svi motori prelaze na ubrizgavanje benzina.

BMW 745i je predstavljen 1980. godine kao vrhunski model. Ima izlaznu snagu od 185 kW (252 KS) i dostiže maksimalnu brzinu od 227 km/h. Prednji deo modela dobija još dinamičniji izgled ažuriranjem 1982. godine. BMW Serije 7 je takođe ažurirana tako da uključuje četvorostepeni automatski menjač i revidiranu šasiju i sistem vešanja. U periodu od devet godina sa proizvodnih traka sišlo je preko 270.000 vozila jednih od najuspešnijih serija. Ovi modeli su pomogli BMW-u da zadrži svoju vodeću poziciju u segmentu modernih luksuznih limuzina.

Period proizvodnje: 1977-1986.
Motori: 2.5–3.4 litara (110–185 kW, 150–252 ks), 6 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm.

BMW Serije 7 Sedan E23 parkiran ispred mora sa kamenim pristaništem u pozadini

DRUGA GENERACIJA ( E32).

Dizajn BMW-a Serije 7 je ažuriran za drugu generaciju pod vođstvom Clausa Luthea. Odlikuju ga skladne linije i dinamični, samouvereni stilski elementi. To uključuje široku rešetku hladnjaka u obliku bubrega na prednjoj strani i svetla u obliku slova L na impresivnoj zadnjoj strani. Vozilo ima ABS kao standardnu opremu. Kontrola udaljenosti od parkiranja je takođe dostupna na zahtev, kao i dvostruko premazana stakla za znatno manje buke u unutrašnjosti vozila i stakla bez magle.

Od 1987. godine nadalje, luksuzna limuzina je dostupna sa 5,0-litarskim V12 motorom. Sa snagom od 220 kW (300 KS), ovaj motor je prvi te vrste koji je viđen u nemačkoj automobilskoj industriji posle 1945. godine. Model je takođe dostupan kao duga verzija za optimalnu udobnost. Sa svojom ekskluzivnom opremom, kao što su frižider u vozilu i telefon u automobilu, novi asortiman opreme High Line podiže luksuz na novi nivo 1989. godine.

Ksenonska svetla su takođe dostupna kao opciona oprema po prvi put u serijskom vozilu od 1991. godine pa nadalje. Sa glavnim ažuriranjem modela godinu dana kasnije, dva 8-cilindarska motora sa tri i četiri litra zapremine zaokružuju portfolio dostupnih motora. Do 1994. godine proizvedeno je oko 310.000 vozila.

Period proizvodnje: 1986-1994.
Motori: 3,0 – -5,0 litara (135 – -220 kW, 184 - 300 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.910-5.024 mm/1.845 mm/1.400-1.411 mm

BMW Serije 7 Sedan E32 u poljoprivrednoj sredini okruženoj njivama i poljoprivrednim objektima
BMW Serije 7 Sedan E38 na aveniji u seoskom okruženju tokom leta sa malim gradom u pozadini

TREĆA GENERACIJA ( E38).

Nova generacija BMW-a Serije 7 stiže u salone 1994. godine. Ono osvaja vozače tehničkim inovacijama i prvo je vozilo u Evropi koje je opremljeno navigacionim sistemom. Od 1997. godine, bočni vazdušni jastuci za vozača i suvozača postaju deo standardne opreme, a godinu dana kasnije postavljaju se vazdušni jastuci za glavu za zaštitu putnika. Dizajn postaje širi i sportskiji, ali i elegantniji.

To je prvi BMW Serije 7 sa opcijom dizel motora koji, sa 3,0 litara i 6 cilindara, generiše 135 kW (184 KS) koristeći Common Rail tehnologiju. Od 1996. godine nadalje, 6-cilindarski dizel motor sa 2,5 litara zapremine i 105 kW (143 ks) upotpunjuje donji kraj palete dizel motora. Sa V8 dizel motorom i snagom od 180 kW (245 ks), ovo luksuzna limuzina postavlja nove rekorde 1999. godine. Ovo čini ovaj model najmoćnijim dizel automobilom do tada.

U pogledu performansi, BMW 750i/750iL je najmoćniji model. Sa 12 cilindara i zapreminom od 5,4 litara, motor proizvodi 240 kW (326 KS) snage. Ažuriranje modela 1998. godine donosi novi dizajn sa dinamičnijim farovima i zadnjim svetlima. Takođe ima redizajnirane bočne pragove i nešto širu rešetku hladnjaka. Opseg dostupnih motora je takođe revidiran, što znači da postaju efikasniji i pružaju sve bolje performanse. Od 2000. godine nadalje, BMW Serije 7 takođe ima novu tehnologiju motora: BMW 750hL se proizvodi u manjim količinama i koristi vodonik kao gorivo. Pored obične dugačke verzije, proizvodi se oko 900 vozila sa oznakom L7. Oni su 39 centimetara duži od osnovne verzije. Ukupno je proizvedeno oko 327.000 ovih modela BMW Serije 7.

Period proizvodnje: 1994-2001.
Motori: 2,5 – -5,4 litara (105 – -240 kW, 143 - 326 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.984-5.374 mm/1.862 mm/1.425-1.435 mm

ČETVRTA GENERACIJA (E65, E67, E68).

2001. godine, novi BMW Serije 7 je predstavljen kao potpuno novo vozilo. Chris Bangle i njegov tim su odgovorni za dizajn. Ima potpuno redizajnirane farove u kombinaciji sa karakteristično pomerenim vratima prtljažnika. U unutrašnjosti, vozači mogu da iskuse koncept rada koji nikada ranije nije viđen, sa iDrive sistemom. Broj kontrola je stoga smanjen. Vozači su mogli da koriste približno 700 funkcija sveobuhvatnih sistema vozila pomoću jednog dugmeta. Ovo dugme je moglo da se rotira, pomera u osam različitih pravaca i pritisne. Putni računar je takođe imao pristup internetu. Šestostepeni automatski menjač sa ručicom menjača na volanu je prvi u svetu. Vrhunski motor ima snagu od 327 kW (445 ks), koju generiše 12 cilindara sa zapreminom od šest litara.

Od 2003. pa nadalje, BMW Serije 7 je dostupan sa prilagodljivim farovima. Glavno ažuriranje modela sledi dve godine kasnije. Što se tiče estetike, zadnji deo postaje širi, a rešetka hladnjaka je veća. Bi-ksenonski farovi u još dinamičnijem dizajnu postaju deo standardne opreme. Sistem iDrive je poboljšan i rad postaje još efikasniji. Iste godine su predstavljeni i pomoćnik za duga svetla (High-beam Assistant) i BMW Night Vision, koji nudi povećanu bezbednost u mraku.

Različite tipske oznake se koriste za opis sledećih verzija vozila: Sedan (E65), duga verzija sa 14 centimetara dužim međuosovinskim rastojanjem (E66), specijalna blindirana verzija (E67) i verzija sa pogonom na vodonik (E68).

Period proizvodnje: 2001-2008.
Motori: 3,0–6,0 litara (160-327 kW, 218-445 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

BMW Serije 7 Sedan E65, E66, E67, E68 parkirani ispred moderne višespratnice sa crnim zatamnjenim staklom
BMW Serije 7 Sedan F01, F02 na krovu garaže sa suncem i plavim nebom u pozadini

PETA GENERACIJA (F01-F02).

Sigurna dinamika vožnje. Izvanredno prisustvo. Izvrsni komfor. Na svom predstavljanju u Minhenu, BMW Serije 7 je pokazao kako se definišu novi standardi u pogledu navedenih kvaliteta. Dizajn je podjednako elegantan koliko i sportski. To je zahvaljujući dugačkoj haubi, niskoj liniji krova i dinamičnim proporcijama. Hromirana traka prolazi kroz ceo zadnji deo. Zajedno sa zadnjim svetlima naglašava širinu vozila.

Unutrašnjost vozila odlikuje se ekskluzivnim, visokokvalitetnim materijalima, kao i mnoštvom savremenih sistema za podršku vozaču. Ovi sistemi se kreću od adaptivnog tempomata do pomoćnika za zadržavanje trake i BMW head-up ekrana. Za dodatnu sigurnost, tu su i kamere koje vozaču prikazuju pogled pozadi, kao i čitavog okruženja (Surround View). Ova funkcija generiše sliku vozila iz perspektive odozgo nadole, pružajući najbolji mogući pregled situacije.

Sportske performanse obezbeđene su paletom ponuđenih dizel i benzinskih motora. Oni se protežu od motora sa dva turbo punjača sve do BMW-a 760i, koji ima V12 motor visokih performansi sa snagom od 400 kW (544 ks). BMW serije 7 je takođe po prvi put dostupan sa sistemom hibridnog pogona. Opcioni pogon na sva četiri točka, stabilizacija kotrljanja Adaptive Drive i elektronska kontrola amortizera (EDC) doprinose tipičnoj BMW dinamici vožnje. Oni omogućavaju sigurniju i precizniju vožnju.

Ažuriranjem modela 2012. godine su uvedeni novi centralni displej sa 3D prikazom, ažurirani sistemi pomoći kao što je LED pomoćnik za duga svetla i revidirani motori koji obezbeđuju veću efikasnost.

Period proizvodnje: 2008-2015.
Motori: 3,0–6,0 litara (180-400 kW, 245-544 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.072-5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

text-with-image, right

ŠESTA GENERACIJA (G11, G12).

BMW Serije 7 (G11), proizveden od 2015. nadalje, kombinuje inteligentnu dinamiku i preciznost sa izvanrednim prisustvom i ekskluzivnim luksuzom. To je već vidljivo iz razrađene boje karoserije sa efektima prelivanja. Ali i zbog upečatljivog dizajna zadnjeg dela. Od 2019. godine, ravna LED svetla su međusobno povezana tankom svetlosnom trakom. U kombinaciji sa trapezoidnim izduvnim cevima postavljenim dalje prema strani, oni stvaraju posebno samouverenu estetiku. Telo je napravljeno od kombinacije CFRP-a (plastika ojačana ugljeničnim vlaknima), čelika i aluminijuma. Ovo dovodi do značajnog smanjenja težine. Duga verzija (G12) je dostupna sa panoramskim staklenim krovom, koji obezbeđuje dovoljno ventilacije zahvaljujući funkcijama klizanja i nagiba. Pored toga, Funkcija Sky Lounge obezbeđuje raznobojnu i šarenu grafiku. Savršeno se uklapaju sa atmosferskim osvetljenjem na B stubu. Kada priđete BMW-u Serije 7, on vas pozdravlja svetlosnim efektima „Dobrodošlice“.

Unutrašnjost vozila ima posebno individualizovanu estetiku zahvaljujući korišćenju ekskluzivnih visokokvalitetnih materijala, kao što su Nappa kožni ukrasni elementi sa prošivom „Cognac“, prilagodljivi unutrašnji elementi i obloga glave. Sistem za zabavu na zadnjim sedištima osvaja putnike HD ekranom osetljivim na dodir. U Executive Lounge verziji, putnici pozadi mogu da uživaju u najvišem nivou udobnosti zahvaljujući luksuznim sedištima. Oni su opremljeni funkcijama za masažu koje nude mnoštvo podešavanja. Sa suvozačeve strane pozadi, putnik ima savršen pogled na sve strane, a oslonac za noge je pričvršćen za sedište suvozača.

Zahvaljujući integrisanoj SIM kartici, BMW Personal Assistant ima neograničen mobilni pristup aplikacijama i uslugama. Na primer, dosledno ažuriranoj usluzi Connected Navigation (Povezane navigacije) i opciji za daljinsko nadogradnju softvera. Zahvaljujući BMW Connected-u, vozilo ostaje povezano sa pametnim telefonom u svakom trenutku. Delimično automatizovana funkcija vožnje za napuštanje parking mesta omogućava vozačima da daljinski kontrolišu vozilo. To znači da BMW Serije 7 može sam da izađe iz garaža pod nadzorom vozača.

Dizajn ažuriranog modela za 2019. godine dodatno naglašava prisustvo i širinu luksuzne limuzine. Ovo se postiže znatno većom rešetkom hladnjaka i prilagođenim farovima.

Period proizvodnje: 2015-2022.
Motori: 2,0-6,6 litara (183-448 kW, 249-610 ks), 4, 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.098-5.260 mm/1.902 mm/1.467-1.479 mm

BMW 7 Series Sedan G11, G12 parkiran u atrijumu u kasnom večernjem ambijentu sa toplim svetlima u pozadini
text-with-image, left

SEDMA GENERACIJA (G70).

Lansiranje nove BMW Serije 7 u toku 2022. godine je najavilo pojavu novog lica luksuzne klase. Ovo vozilo kombinuje čistu eleganciju sa izvanrednim karakteristikama vožnje i nudi jedinstvenu zabavu za sva čula.

Ikonični prednji deo i monolitan jezik dizajna znače da je ovaj model pravi zaokret. Zahvaljujući konturnom osvetljenju na rešetki hladnjaka i dvodelnim, tankim LED farovima, vozilo ima posebno elegantnu estetiku. Na zahtev, dostupan je još sofisticiraniji dizajn farova, sa BMW kristalnim Iconic Glow i pozadinskim osvetljenjem sa Svarovski elementima. U kombinaciji sa impresivnim svetlosnim efektima scenarija dobrodošlice „Great Entrance Moments“, ovo vozilo odaje utisak izuzetnosti i ekskluzivnosti.

Unutrašnjost vozila karakteriše jedinstvena interakcija elegancije, udobnosti i inovacije. Visokokvalitetni materijali, kao što su Merino koža, kašmirska vuna i Swarovski kristali, obezbeđuju luksuzan izgled. Savremena tehnologija u kabini vozila je ergonomski optimizovana za vozača. Na primer, višenamenski radni elementi BMW-ove Interaktivne trake (Interaction Bar) predstavljaju upečatljiv detalj svojim kristalnim izgledom, kombinujući vizuelne i haptičke kontrole. Zajedno sa BMW zakrivljenim ekranom visoke rezolucije od 14,9 inča, sve navedeno stvara jedinstveno multimedijalno iskustvo u kabini vozila.

Međutim, uzbuđenje vožnje u novom BMW-u Serije 7 nije ograničeno samo na vozača. Putnici takođe uživaju u izuzetnom nivou udobnosti. Opcioni 31,3-inčni BMW bioskopski ekran stvara bioskopski ambijent velikih razmera. Zajedno sa kristalno čistim zvukom i 4D zvukom Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistema, putnici pozadi mogu da urone u izvanredno čulno iskustvo.

Luksuzna limuzina je dostupna sa dizel motorom visokih performansi, kao i sa efikasnim Plug-in hibridnim pogonom. Od 2022. godine dostupan je i kao potpuno električni model sa pionirskim BMW i7. Ima snagu od 400 kW (544 KS) i potpuno električni domet od više od 600 km. Kao takav, možete uživati u održivoj mobilnosti bez emisija na najdinamičniji i fleksibilniji mogući način. Komponovano od strane Hansa Zimera, BMW IconicSounds Electric prati svaki režim vožnje kako bi vaše iskustvo vožnje bilo još imerzivnije i impresivnije.

Period proizvodnje: Od 2022. godine
Motori: 3,0–4,4 litara (220–485 kW, 299–659 ks), 6 i 8 cilindara; električni motor (BMW i7)
Dužina/širina/visina: 5.391 mm/1.950 mm/1.544 mm

BMW 7 Series Sedan G70 vožnja futurističkim autoputem sa panoramom grada u pozadini

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

Kada je prvi put predstavljen BMW Serije 7?
BMW Serije 7 je prvi put predstavljen 1977. godine kao naslednik E3. Od tada, sedam generacija vozila nudi jedinstvene dizajnerske karakteristike i tehnološke inovacije.
false
Kako se dizajn BMW-a Serije 7 menjao tokom godina?
Od prve generacije vozila, dizajn BMW-a Serije 7 je pretrpeo nekoliko promena. Prvi BMW Serije 7 dizajniran je 1977. godine pod vođstvom Pola Bracqa. Karakteristične odlike su bili nagnuti prednji i zadnji deo, kao i nizak struk. Pod upravom Clausa Luthea, dizajn druge generacije oblikovali su skladne linije, široka rešetka hladnjaka i impresivan zadnji deo. Po prvi put u ovoj generaciji je bila dostupna i duga verzija.

U aktuelnoj sedmoj generaciji, BMW Serije 7 karakteriše prostrana unutrašnjost vozila, ugaoni prednji deo sa velikom rešetkom hladnjaka i ekskluzivna dvobojna boja.
false
Kako se tehnologija u BMW-u Serije 7 razvijala tokom vremena?
Od samog početka, BMW Serije 7 je bio pionir tehnoloških inovacija. Prva generacija je predstavljala prvo evropsko vozilo koje je standardno opremljeno ABS-om (sistem protiv blokiranja točkova). Druga generacija je doživela globalni debi ksenonskih farova. U trećoj generaciji standardno su uključeni navigacioni sistem sa monitorom i kompjuterom, koji je bio prvi u svetu. Četvrta generacija BMW-a Serije 7 imala je iDrive sistem. U petoj generaciji, savremeni sistemi pomoći vozaču pružili su dodatnu udobnost i sigurnost. To uključuje pomoćnik za zadržavanje trake, tempomat i kamere koje prikazuju pogled pozadi i oko vozila.

Šesta generacija obezbeđuje udobnost sa delimično automatizovanim parkingom. BMW Serije 7 može samostalno da napusti parking mesto pod nadzorom vozača, bez potrebe da se vozač nalazi u samom vozilu. Aktuelna sedma generacija nudi multisenzornu zabavu, kako u kabini vozila tako i pozadi: od multifunkcionalnog radnog elementa BMW Interaction Bar (Interaktivna traka) i BMW-ovog zakrivljenog ekrana od 14,9-inča visoke rezolucije na prednjoj strani do 31,3-inčnog BMW-ovog bioskopskog ekrana za putnike na zadnjim sedištima.
false

Potrošnja i emisije CO2.