noicon

central-left

BMW GRUPA BELEŽI RAST U EVROPI I SAD, UZ SNAŽAN GLOBALNI SKOK PRODAJE ELEKTRIČNIH VOZILA
money-btn money-btn-flex
ghost-img-btn ghost-img-flex-btn

BMW GRUPA BELEŽI RAST U EVROPI I SAD, UZ SNAŽAN GLOBALNI SKOK PRODAJE ELEKTRIČNIH VOZILA

Sa ukupno isporučenih 586.149 vozila kupcima, globalne isporuke BMW Grupe u prva tri meseca 2025. godine bile su uglavnom u skladu sa prošlogodišnjim rezultatima (pad od 1,4%), uprkos smanjenoj potražnji u Kini. Rast je zabeležen pre svega u Evropi (+6,2%) i Sjedinjenim Američkim Državama (+4,0%). Ako se izuzme Kina, rast na globalnom nivou iznosi +5,9%.

BMW Grupa nastavlja uspešan razvoj električne mobilnosti i u 2025. godini, uspešno se prilagođavajući nestabilnim tržišnim uslovima zahvaljujući atraktivnom portfoliju proizvoda. U prva tri meseca ove godine, kupcima širom sveta isporučeno je ukupno 109.516 potpuno električnih vozila marki BMW, MINI i Rolls-Royce, što predstavlja rast od 32,4%. Prodaja potpuno električnih vozila zabeležila je naročito snažan rast u Evropi – čak +64,2%.

„Strategija otvorenosti ka tehnologiji BMW Grupe, pokazuje se kao uspešna. Naši proizvodi osvajaju kupce širom sveta u svim pogonskim varijantama, a posebno snažan zamah dolazi zahvaljujući novim MINI modelima – pre svega potpuno električnim verzijama. Svaki treći MINI prodat u Evropi i više od polovine onih prodatih u Kini bili su potpuno električni“, izjavio je Jochen Goller, član Upravnog odbora BMW AG zadužen za korisnike, brendove i prodaju.

„Imamo razloga za optimizam, zahvaljujući značajnom rastu novih porudžbina u svim pogonskim kategorijama, naročito na našem domaćem tržištu – u Nemačkoj“, dodao je Goller.

BMW Grupa tokom 2025. godine planira da postigne dva važna cilja: prvo, tri miliona elektrifikovanih vozila (BEV i PHEV) na putevima od lansiranja modela BMW i3 i BMW i8, i drugo, 1,5 miliona potpuno električnih vozila (BEV) isporučenih kupcima.

U prvom kvartalu 2025. godine, BMW brend je prodao 520.142 vozila širom sveta. Zabeležen je rast isporuka u svim prodajnim regijama van Kine, pri čemu je BMW nadmašio ukupni tržišni rezultat u Evropi i ostvario rast prodaje u SAD-u. Takođe, BMW je zabeležio snažan globalni rast prodaje potpuno električnih vozila, sa porastom od +9,9%. U periodu januar–mart, isporučeno je ukupno 86.449 BMW BEV vozila.

M GmbH je ostvario rast prodaje od +5,0% u prvom kvartalu, sa ukupno 50.494 isporučenih vozila. Glavni pokretači rasta bili su sportski sedan BMW M5* i model M3*, za kojima postoji velika potražnja u svim regijama.

Brend MINI, koji je tokom prošle godine u potpunosti osvežio svoj portfolio, prodao je 64.626 vozila širom sveta – što predstavlja rast od +4,1%. Posebno značajan rast zabeležen je kod potpuno električnih modela, koji su u prvom kvartalu činili 35,3% ukupne MINI prodaje.

Nazad na početnu