KREIRAJTE MUZIČKE HITOVE UZ BMW I TOMORROWLAND
medium
central-left
Festival Tomorrovland, koji se svake godine održava u belgijskom gradu Boom u blizini Antverpena, jedan je od najpopularnijih događaja za ljubitelje elektronske muzike. Nakon prošlogodišnjeg uspešnog partnerstva, saradnja širom Evrope između BMW-a i spektakularnog muzičkog festivala sada ulazi u novu fazu.
Kao deo ovog najnovijeg poduhvata, ljubitelji muzike širom Evrope imaće priliku da kreiraju sopstvene hitove uz pomoć veštačke inteligencije i da ih podele na svojim društvenim mrežama.
Korišćenjem veštačke inteligencije u svojoj prvoj panevropskoj kampanji na društvenim mrežama, BMW još jednom naglašava važnu ulogu proizvođača vrhunskih premijum automobila kao pokretača inovacija.
Radeći zajedno sa The Marcom Engine, evropskom agencijskom platformom BMW Grupe, uz kreativno korišćenje najnovije tehnologije, BMW je osmislio jedinstveno muzičko iskustvo.
Inovativni oblik istraživanja zvuka dostupan na futurerecord.ai poziva sve ljubitelje elektronske muzike da kreiraju sopstvenu personalizovanu pesmu - „Track to Tomorrow“. Proces stvaranja počinje razgovorom sa četbotom tokom kojeg se korisniku postavlja niz pitanja – o željenom muzičkom žanru, tempu, trenutnom raspoloženju, kao i o viziji Tomorrowland festivala.
Dodeljivanjem muzičkih elemenata svakom odgovoru, AI kombinuje veoma lični „Track to Tomorrow“ za svakog učesnika na osnovu njihovog doprinosa. Odgovori se takođe koriste za generisanje jedinstvenih tekstova za numeru preko ChatGPT interfejsa, a oni se zatim prikazuju u aplikaciji u skladu sa ritmom.
Finalna „Track to Tomorrow“ dodatno je ulepšana dodatkom veoma upečatljivih naslova – takođe kreiranih veštačkom inteligencijom i može se deliti direktno iz AI aplikacije. Postoji i mogućnost za preuzimanje raznih materijala za društvene mreže.
Ovo uključuje video koji sadrži i slike generisane veštačkom inteligencijom i audio zapis koji je idealan za deljenje na TikTok-u, Instagram Reels-u i YouTube Shorts-u. Opcija dodavanja uvoda sa posvetom pre pesme je još jedan podsticaj koji dodatno poboljšava mogućnost deljenja ovog jedinstvenog sadržaja. Na ovaj način, prva kampanja kompanije širom Evrope na društvenim mrežama će videti sadržaj koji se kreira i deli na svim evropskim tržištima pre, tokom i nakon festivala