UPRAVLJANJE.

medium

noicon
ODGOVORNO KORPORATIVNO UPRAVLJANJE ZA ODRŽIVIJE STICANJE VREDNOSTI.

top-left

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Korporativno upravljanje Sedište BMW-a
money-btn money-btn-flex
ghost-img-btn ghost-img-flex-btn

Korporativno upravljanje podrazumeva delovanje u skladu sa načelima odgovornog upravljanja kompanijom orijentisanog ka održivom sticanju vrednosti. U BMW Grupi, ova težnja uključuje sve odseke BMW Grupe. Ključni kamen temeljac korporativne kulture u tom kontekstu uključuje sledeće:

USKLAĐENOST.

Integritet je deo načina na koji gledamo na sebe.

Za BMW Grupu, usklađenost je mnogo više od pridržavanja važećih zakona i propisa u okviru kompanije. Usklađenost predstavlja deo naše percepcije o nama, kao i kulturu integriteta koja se primenjuje u praksi i obavezujući okvir za sve preduzetničke aktivnosti – širom sveta.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Sistem upravljanja usklađenošću Prednji prikaz zgrade

Naš Sistem upravljanja usklađenošću (CMS).

CMS koji se primenjuje u celoj BMW Grupi zasnovan je na pristupu Spreči-Otkri-Odgovori. Njime se definišu specifične mere prevencije, praćenja, kontrole i reagovanja. CMS je zasnovan na rizičnoj situaciji kompanije i pokriva sve relevantne oblasti usklađenosti:

  • Sprečavanje prevara
  • Kontrola izvoza
  • Sprečavanje pranja novca
  • Usklađenost sa antimonopolskim zakonom
  • Sprečavanje korupcije
  • Ljudska prava
  • Zaštita podataka
  • Tehnička usklađenost

Izveštaj BMW Grupe za 2021. godinu

NAŠI CILJEVI.

HOLISTIČKI; MERLJIVA ODRŽIVOST SA SPECIFIČNIM CILJEVIMA.

BMW Grupa teži da postane najuspešniji i održivi premijum proizvođač za individualnu mobilnost. Istovremeno želimo da ispunimo našu odgovornost u odnosu na društvene i etičke standarde. U srcu naših specifičnih ciljeva je smanjenje emisije CO2, povećanje efikasnosti resursa i cirkularnosti, kao i značajno poboljšanje društvenih i ekoloških standarda. Zbog toga smo u julu 2020. godine postavili jasno definisane ciljeve koje želimo da realizujemo do 2030. godine.

Smanjenje CO2
Do 2030. godine nastojimo da značajno smanjimo emisiju CO2 u našem radu za više od 40% po vozilu u poređenju sa 2019. Naš dugoročni cilj kao kompanija je da postanemo potpuno klimatski neutralni. Iz tog razloga smo se obavezali na naučno zasnovane ciljeve (SBTi), pri čemu smo i potvrdili sve kratkoročne ciljeve u pogledu CO2. Do danas smo jedini proizvođač automobila sa namenskim ciljem u pogledu CO2 u kontekstu lanca snabdevanja koji je potvrđen naučno zasnovanim ciljevima (SBTi) (Status februar 2023).
false
Elektromobilnost
Takođe smo usredsređeni na širenje elektromobilnosti. Zbog toga želimo da najmanje 50% naše globalne prodaje vozila bude potpuno električno u 2030. godine. Kroz BMW i MINI Charging našim partnerima pružamo infrastrukturu stanica za punjenje korisnicima naših automobila. Ova šema znači da je javno punjenje moguće čak i sa 100% zelene energije u okviru našeg čitavog sistema naplate u Evropi.
false
Cirkularnost
Naša vozila su razvijena tako da se njihove komponente mogu u velikoj meri ponovo iskoristiti i reciklirati. Ovaj koncept nazivamo „Dizajn za reciklažu“. Kroz ovu šemu možemo delimično iskoristiti vredne materijale iz procesa reciklaže i tako izbeći upotrebu primarnih materijala.
false
Ekološki i društveni standardi
Kao kompanija sa globalnim poslovanjem, posvećeni smo ekološkim i društvenim standardima – u sopstvenoj kompaniji i kada radimo zajedno sa dobavljačima širom sveta. Naše smernice, kao što je poštovanje ljudskih prava i konvencija o bezbednosti na radu, postavljene su u standardu održivosti BMW Grupe za mrežu dobavljača.
false
Zaposleni
Znamo – i takođe pokazujemo – koliko vrede naši zaposleni. Kroz veliki broj mogućnosti za razvoj i podršku, atraktivna radna mesta, zdravstvene ponude i širok spektar programa raznovrsnosti, nudimo zaposlenima okruženje koje autentično odražava naše poštovanje prema njima.
false
Društveni aspekti
Kao kompanija sa globalnim poslovanjem, svesni smo naše društvene odgovornosti. Namera naše posvećenosti je da pomogne ljudima i kulturama širom sveta da se zbliže i steknu bolje razumevanje o društvenim pitanjima.
false

NOVI STIMULANSI ZAHVALJUJUĆI REDOVNOJ RAZMENI ISKUSTAVA SA ZAINTERESOVANIM STRANAMA.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Komunikacija sa zainteresovanim stranama Zgrada sa natpisom FUTURE FORUM

Kao globalno aktivna kompanija, BMW Grupa posluje u veoma međusobno povezanom svetu. Zahvaljujući XChange platformama kao što su rad°hub, FUTURE FORUM i BMW Group Dialogue, stvaramo intenzivnu razmenu koja ne samo da omogućava nove izglede za sve uključene, već pruža i priliku za promene. Kao rezultat toga, mi smo u procesu redovne, recipročne razmene sa našim zainteresovanim stranama što nam omogućava da definišemo naše ciljeve u skladu sa aspektima poslovanja i održivosti:

  • Usklađenost sa Pariskim sporazumom o klimatskim promenama
  • Društvena odgovornost kada je reč o zaposlenima
  • Ekološki i socijalni aspekti kao i poštovanje ljudskih prava
  • Održivo finansiranje i taksonomija EU
  • Odgovorno korporativno upravljanje
BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Upravljanje Komunikacija sa zainteresovanim stranama Zgrada sa natpisom FUTURE FORUM

INTEGRISANI IZVEŠTAJ O STATUS KVO SITUACIJI.

BMW Grupa smatra da njena odgovornost leži u merljivosti i transparentnosti njenog izveštavanja o održivosti. Zbog toga kombinujemo naše godišnje izveštaje sa našim izveštajima o održivosti još od 2020. godine u cilju izrade integrisanih izveštaja Grupe. Izveštaj BMW Grupe prati okvirne strukture izveštavanja o održivosti i nezavisno je sertifikovan.

BMW Group Izveštaj

NAŠA ODRŽIVA FINANSIJSKA STRATEGIJA.

Održivost je od tada postala važan kriterijum na finansijskim tržištima. Investitori i analitičari sve više uzimaju u obzir ekološke, društvene aspekte i aspekte upravljanja (ESG) u svojim finansijskim odlukama. Kroz taksonomiju EU, Evropska unija takođe ima za cilj da klasifikuje preduzeća na osnovu kriterijuma održivosti.

NAŠA ZAŠTITA PODATAKA.

Zaštita podataka naših kupaca, pravo na informaciono samoopredeljenje i suverenitet podataka imaju posebno visok prioritet: