BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled Održivija budućnost BMW Grupe

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I CIRKULARNA.

BUDUĆNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA I CIRKULARNA.

Održivost je čvrsto ugrađena u korporativnu strategiju BMW Grupe. Istovremeno, BMW se oslanja na dugu tradiciju kada je reč o unapređenju održivog poslovanja. Cilj je jasan – sveobuhvatan pristup koji se oslanja na tri stuba duž celokupnog lanca vrednosti: ekološki, socijalni i ekonomski, uz snažan fokus na cirkularnu ekonomiju. Razvoj električnih vozila je ključan faktor u ovom konceptu – ali nije jedini: za BMW Grupu održivost obuhvata sve – od lanca snabdevanja, razvoja i proizvodnje, pa sve do kraja upotrebnog veka svakog vozila i procesa reciklaže.

Pročitajte više

NAŠE OBAVEZE.

  • 01 BMW Grupa se obavezala da će se pridržavati Pariskog sporazuma o klimatskim promenama i pratećeg cilja od 1.5 stepeni Celzijusa prema Pariskom sporazumu o klimatskim promenama.
  • 02 BMW Grupa je sve kratkoročne ciljeve smanjenja CO2-emisija validirala naučno (Inicijativa za naučno utemeljene ciljeve, SBTi) i, osim toga, čak odredila poseban cilj za smanjenje CO2-emisija za lanac snabdevanja, kao jedini proizvođač automobila (kao od februara 2023. godine).
  • 03 Nadalje, BMW Grupa se obavezala da postigne cilj klimatske neutralnosti (SBTi "neto nula").

OTKRITE NAŠ HOLISTIČKI PRISTUP ODRŽIVOSTI I i5.

ODRŽIVOST JE STALNI DEO STRATEGIJE BMW GRUPE.

NAŠ SVEOBUHVATNI PRISTUP ZASNOVAN NA TRI STUBA.

Deklarisani cilj BMW Grupe je da pokrije sve tri dimenzije održivosti: ekološku, društvenu i ekonomsku u celom lancu dodate vrednosti. Ovde ova tri stuba čine okvir za delovanje i zajedno doprinose postavljenim ciljevima. Uz transparentnost naših ciljeva i rezultata, ovaj sveobuhvatan pristup predstavlja temeljnu osnovu za saradnju zasnovanu na poverenju sa našim B2B klijentima.
BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled

Ekološki aspekti.

BMW Grupa je posvećena Pariskom klimatskom sporazumu i postizanju ugljenične neutralnosti najkasnije do 2050. godine. Ova posvećenost je sastavni deo našeg sveobuhvatnog 360° pristupa održivosti, koji je deo korporativne strategije.

Na putu ka neto nuli, postavili smo ambiciozne, naučno zasnovane ciljeve za smanjenje emisije CO₂. Do 2030. planiramo da smanjimo ukupan CO₂ otisak po vozilu za 40% tokom celokupnog životnog ciklusa (u odnosu na 2019).

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled Društveni aspekti Osoblje BMW-a ispred zgrade sa šarenim balonima u vazduhu

Društveni aspekti.

BMW Grupa sebe vidi kao preduzeće i poslodavca koji neguje društvenu odgovornost prema svojim zaposlenima i društvu. Zbog toga pridaje veliku vrednost zdravlju, raznovrsnosti i mogućnostima razvoja za svoju radnu snagu. Kao globalni igrač, BMW Grupa je podjednako svesna svoje odgovornosti prema društvu.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled Ekonomski aspekti Izgled unutrašnjosti BMW-ovih prostorija za proizvodnju i skladištenje

Ekonomski aspekti.

BMW Grupa je svesna svog ekonomskog značaja i svoje korporativno upravljanje organizuje u skladu sa odgovornim načelima usmerenim ka povećanju vrednosti poslovanja na održivoj osnovi. Od ključnog značaja je poštovanje smernica, koje smatramo kamenom temeljcem za dugoročni uspeh i koje su čvrsto ugrađene u našu korporativnu kulturu Ovim pristupom želimo da izbegnemo finansijsku štetu i gubitak poverenja od samog početka. Shodno tome, naše rukovanje mogućim rizicima nikada ne gubi iz vida budućnost i posledice po našu kompaniju.

IZVEŠTAJ BMW GRUPE.

INTEGRISANI IZVEŠTAJ O TRENUTNOJ STATUS KVO SITUACIJI.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled Izveštaj Grupe plava infografika sa BMW-ovim konceptnim automobilom

BMW Grupa smatra da njena odgovornost leži u održivosti, merljivosti i transparentnosti njenog izveštavanja.
 

  • Od 2020. godine kombinujemo naš godišnji izveštaj sa našim izveštajem o održivosti u cilju izrade jednog integrisanog izveštaja.
  • Naime, 2022. godine, BMW Grupi je dodeljena nagrada za građenje javnog poverenja zbog najboljeg izveštavanja o održivosti među kompanijama DAX 40.
  • Ovaj kombinovani izveštaj nudi precizan pregled naših ciljeva u oblasti održivosti i takođe prikazuje ostvarene godišnje ciljeve.

BMW OCENE ODRŽIVOSTI.

BMW GRUPA U ORGANIZACIJAMA KAO ŠTO JE ECOVADIS.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled EcoVadis logo

BMW Grupa posmatra eksterne ocene kao veoma važan način pružanja objektivnih procena partnerima i kupcima. U principu, mi stoga uvek tražimo da se zahtevi za eksternim izjavama upućuju odeljenju za javno informisanje BMW Grupe i menadžerima ključnih klijenata BMW Grupe kako bi se stekla konačna slika o određenim temama ili pitanjima.

USLUGE.

BMW Grupa ima širok spektar instrumenata i usluga za podršku B2B klijentima u postizanju njihovih ciljeva održivosti u kontekstu organizacije svojih vozila na još efikasniji i održiviji način. Alat sa podacima o voznom parku je primer: Ovaj alat nudi veliki broj usluga i pruža različite podatke o vozilima vlasnicima BMW-ovog ili MINI-ovog voznog parka. Podaci o voznom parku se nude u pet modula i pokrivaju više od deset relevantnih slučajeva primene za upravljanje voznim parkom. Oni se kreću od upravljanja kilometražom i ugovorom do statusa vozila i obezbeđivanja GPS pozicija. Dodatno su uključeni servis, održavanje i potrošnja. Od 2023. godine, u ponudu će dodatno biti uključena tri nova opsega usluga koja unapređuju održivost. Podacima se može pristupiti direktno preko veb lokacije ili fleksibilno preko interfejsa (API).

Pročitajte više

PODACI O VOZNOM PARKU – NOVE USLUGE U KONTEKSTU ODRŽIVOSTI.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled Podaci o voznom parku BMW se kreće putem okružen planinskim pejzažom
  • Procena i transparentnost kada je reč o brojkama CO2 emisije u oceni srazmere vožnje bez emisija za PHEV – potencijalna analiza i preporuka za elektrifikaciju voznog parka.

BMW-OVA REŠENJA ZA PUNJENJE.

BMW Posebne prodajne ponude Održivost Centar Pregled BMW-ova rešenja za napajanje BMW na stanici za punjenje sa ženom u prvom planu

Udobno punjenje na stotinama hiljada javnih stanica za punjenje širom Evrope, koristeći električnu energiju iz obnovljivih izvora. Takođe nudimo individualna rešenja za punjenje kod kuće i na poslu.

NAJČEŠĆA PITANJA.

  • Kako je održivost ugrađena u sistem BMW Grupe?
  • Po čemu se BMW Grupa razlikuje od svojih konkurenata po pitanju održivosti?
  • Da li je BMW Grupa član EcoVadis-a? Kako se rangira u međunarodnom poređenju u čitavoj industriji?